XZ.fi-verkkosivusto uudistettiin vuoden 2020 alussa, ja uusi verkkosivusto avattiin käyttäjille maaliskuun lopussa.
Uuden, modernimman ilmeen lisäksi XZ.fi-verkkosivusto on nyt entistä helppokäyttöisempi.
– Kuluttajat hakevat tietoa tuotteista entistä enemmän mobiililaitteilla, joten uusi XZ.fi on rakennettu mobiilikäytön ehdoilla, Brand Manager Elina Seppänen kertoo.
Sivuston teknisestä toteutuksesta vastasi Markkinointiakatemia. Visuaalinen ilme suunniteltiin yhteistyössä kotimaisen suunnittelutoimisto Kuudennen kanssa, joka oli yhteistyökumppanina myös XZ-pakkausuudistuksessa.
– Uudesta ilmeestä haluttiin raikas ja modernin tyylikäs mutta kuitenkin XZ:n näköinen, Seppänen kertoo.
Uudelta sivustolta löytää entistä helpommin tietoa XZ-tuotteista ja niiden vastuullisuudesta. Lisäksi sivusto tarjoaa inspiraatiota ja vinkkejä tuotteiden käyttöön.
XZ luotetuin shampoomerkki 2020
XZ valittiin jo yhdeksännen kerran Suomen luotetuimmaksi shampoomerkiksi Valittujen Palojen (Reader’s Digest) tutkimuksessa. XZ sai kymmenen prosenttia shampoo-kategorian maininnoista, ja luottamus brändiin oli erityisen korkea lapsiperheissä.
Luotetuimpien shampoomerkkien palkintosijat olivat tänä vuonna kotimaisten brändien hallussa: toiselle sijalle sijoittui Erittäin Hieno Suomalainen Shampoo ja kolmannelle sijalle Linna.
Lisätiedot:
Brand Manager Elina Seppänen
elina.seppanen@berner.fi
0407172480