Berner on uudistanut berner.fi -verkkosivut ja useita brändisivustoja. Samassa yhteydessä julkaistiin uudistettu, responsiivinen verkkovuosikatsaus.
Berner.fi -verkkosivujen rakenne ja ulkoasu on uudistettu helppokäyttöisemmäksi. Tavoitteena on ollut parantaa brändiemme löydettävyyttä, lisätä ajankohtaisuutta sekä luoda moderni ilme yrityksen historiaa kunnioittaen.
Uudistunut verkkovuosikatsaus on osa responsiivista verkkopalveluamme, jonka tavoitteena on tarjota hyvä käyttökokemus ja selkeä yritysinformaatio päätelaitteesta riippumatta.
Vuoden 2016 alkupuoli on ollut Bernerillä digikanavien uudistumisen aikaa. Berner.fi:n lisäksi uudistimme greencare.fi, lasol.fi, korrek.fi ja berner.fi/koneet sekä berner.fi/pro -sivustot WordPress -alustalle. Yhteistyökumppanina uudistuksissa on ollut Aucor Oy. Lisää uudistuksia on tulossa myöhemmin tänä vuonna.
Lisätietoja:
Viestintäpäällikkö Martina Lilius, p. 040 727 2792, martina.lilius@berner.fi