Berner on valinnut neljä strategista mainostoimistokumppaniaan. Valinta toteutettiin kilpailutuksen kautta, jossa painotettiin erityisesti monipuolisuutta, kansainvälisyyden mahdollisuuksia, toimivia prosesseja sekä luovuuden, uusien digitaalisten ratkaisujen sekä tekoälyn roolia markkinointiviestinnässä. Kumppaneiksi valittiin Sherpa, LM Someco, Miltton ja Grundlage.
Avainsana: Berner
Berner Oy on ostanut Gaudium Oy:n
22.6.2021 solmitussa yrityskaupassa Berner Oy on ostanut Gaudium Oy:n säiliöterminaalin Porin Tahkoluodon satamasta. Yritys jatkaa toimintaansa Berner Industries Tank Oy:n…
Berner Oy on ostanut osake-enemmistön Chemigate Oy:stä ja vahvistaa tarjontaansa metsäteollisuudelle
Berner Oy on ostanut osake-enemmistön modifioituja tärkkelyspohjaisia side- ja liima-aineita sekä erikoiskemikaaleja valmistavasta Chemigate Oy:stä. Osto vahvistaa edelleen Bernerin roolia teollisuuden merkittävänä ja pitkäjänteisenä kumppanina yhtiön strategian mukaisesti.
Soilfoodin kiertotalouteen pohjautuvat kalkit nyt myös Viljelijän Avena Berneriltä
Viljelijän Avena Berner tulee toimimaan Soilfoodin kehittämien uusien kiertotalouteen perustuvien kalkkien jälleenmyyjänä Suomessa. Soilfoodin kalkit ovat teollisuuden sivutuotekalkeista jalostettuja korkealaatuisia kalkkeja.
Nokian Jalkineet ja HAI lanseeraavat Saapaspäivän 11.10.
Kaikilla on oikeus kuiviin sukkiin: Nokian Jalkineet ja HAI lanseeraavat Saapaspäivän 11.10. Suomen ensimmäistä vuotuista Saapaspäivää vietetään torstaina 11. lokakuuta.…
Avena ja Viljelijän Berner yhdistävät tuotantopanos- ja viljakaupan kumppanuuteen perustuvassa toimintamallissa – uusi nimi on Viljelijän Avena Berner
Apetit-konserniin kuuluva Avena Nordic Grain Oy ja Viljelijän Berner yhdistävät osto- ja myyntiorganisaationsa tuotantopanos- ja viljakaupassa. Toimintamalli perustuu kumppanuuteen ja yhteiseen kenttäorganisaatioon. Liiketoimintaa harjoitetaan jatkossa nimellä Viljelijän Avena Berner.
Bernerin kotimaiset tuotemerkit mukana Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa
Tunnettujen kotimaisten tuotemerkkiemme joukosta muun muassa XZ, LV ja Herbina ovat mukana Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa. Kampanjan myötä haluamme muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä tuotteidemme taustalla.
KORREK PRO -tuoteperhe laajenee lasipinnoituksella
Kotimainen KORREK PRO -tuoteperhe laajenee auton maalipinnan suojaamisesta lasien suojaamiseen. Helpolla ja kestävällä pinnoitteella saat autosi laseista likaa ja vettä hylkivät.
Ainu Ensipupu on tarjonnut turvaa ja pehmeyttä suomalaisille lapsille jo 30 vuotta
Rakastettu Ainu Ensipupu on ihastuttanut suomalaisissa perheissä jo vuodesta 1988. Tänä vuonna juhlavuottaan viettävä pehmeän pyöreä Ainu Ensipupu on monen…
Vuonna 2017 Berner-konserni jatkoi kestävää kehitystään ja laajensi toimintojaan
Vuotta 2017 leimasivat positiivisen talouskasvun piristämä kysyntä, mutta toisaalta epäedulliset sääolosuhteet, jotka vaikuttivat useisiin liiketoimintoihin kotipuutarhanhoidosta maatalouskauppaan Suomessa, Ruotsissa ja Baltian maissa.