Asiakaspalvelu, liiketoiminnan kehitys ja tuki

Asiakaspalvelu

Meillä tehdään monenlaisia asiakaspalvelutehtäviä, sillä palvelemme laajaa asiakaskuntaa eri sektoreilla keskusliikkeistä kuluttajiin, terveydenhuollosta laboratorioihin ja teollisuuden sekä maatalouden ammattilaisiin. Tiimimme varmistavat asiakastyytyväisyyden tarjoamalla asiantuntevaa neuvontaa, ratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin sekä tehokasta tukea. Asiakaspalvelutiimeissämme menestyminen edellyttää hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja, hyviä järjestelmätaitoja sekä halua perehtyä syvällisesti oman vastuualueen tuotteisiin ja palveluihin.

Liiketoiminnan kehitys ja tuki

Tuote- ja toimitusketjuun kuuluu tuotantolaitosten ja logistiikkakeskuksen lisäksi joukko hankinnan ja toimitusketjun kehittämisen asiantuntijoita, jotka suunnittelevat entistä parempia prosesseja ja järjestelmäratkaisuja toimitusvarmuuden, vastuullisuuden ja tehokkuuden varmistamiseksi. Tuotteiden ja raaka-aineiden saatavuuden varmistaa ostotiimi, joka edistää omalta osaltaan korkeatasoista asiakastyytyväisyyttä. Toimitusketjuun kuuluu myös laatutiimi, joka huolehtii, että tuotteemme ja toimintamme saavuttaa lakien ja sertifikaattien asettamat vaatimukset. Laatutiimissä seurataan esimerkiksi ilmastotavoitteidemme saavuttamista.

Liiketoimintojemme tukena työskentelee lisäksi vastuullisuuden, viestinnän, analytiikan, liiketoiminnan kehityksen, verkkokaupan sekä muiden digipalveluiden, IT-alan, HR:n, talouden ja lakiasioiden osaajia.

Jaa sosiaalisessa mediassa